آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز عید سعید قربان: حفظ اقتدار نظام، معیار انتخاب ملت باشد بایدن: تا کنون هزاران کودک در غزه جان باخته‌اند طالبان پاکستان ۳ روز آتش‌بس اعلام کرد رژیم صهیونیستی برای حزب الله خط و نشان کشید رسانه رژیم صهیونیستی: دادگاه لاهه به زودی تصمیم درباره بازداشت نتانیاهو را صادر می‌کند بهادری جهرمی: دولت کاندیدایی در انتخابات ندارد دیدار باقری و نماینده ویژه وزیر ‌خارجه روسیه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: هزینه جنگ غزه سنگین بوده است وزارت امور خارجه: بیانیه آلمان، انگلیس و فرانسه درباره برنامه هسته‌ای ایران اعتبار ندارد ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در مشهد افتتاح شد | برگزاری مناظرات مردمی و تریبون آزاد، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ جلیلی در میزگرد اقتصادی: شعار باید عصاره برنامه‌ای باشد + فیلم سیاستمدار اسرائیلی: خبری از پیروزی نیست، فریبمان می‌دهند پزشکیان: واگذاری اختیار، مسئولیت و پاسخگویی الفبای مدیریت است | دولت سوم روحانی نیستم + فیلم هلاکت ۲ نظامی دیگر صهیونیست در جنوب غزه (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) باقری: ایران و افغانستان برای حفظ ثبات منطقه می‌کوشند گاف ترامپ هنگام تمسخر بایدن فرمانده اسرائیلی: دیگر نمی‌توانیم به جنگ غزه ادامه دهیم پزشکیان: جابجایی مسئولان باید بر اساس لیاقت و تخصص باشد + فیلم تداوم حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه همزمان با «عید قربان» + فیلم تاکید مخبر بر تسریع و تحقق افزایش ۱۰ میلیارد دلاری تبادلات تجاری ایران و پاکستان
سرخط خبرها

رئیس جمهور: دولت مصمم است ناخرسندی رهبر معظم انقلاب از دهه ۹۰ را به رضایت خاطر ایشان و مردم عزیز تبدیل کند

  • کد خبر: ۹۷۵۶۲
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
رئیس جمهور: دولت مصمم است ناخرسندی رهبر معظم انقلاب از دهه ۹۰ را به رضایت خاطر ایشان و مردم عزیز تبدیل کند
رئیس جمهور با اشاره به ناخرسندی رهبر معظم انقلاب از آمارهای اقتصادی دهه ۹۰ اظهارداشت: دولت خود را موظف می داند دغدغه‌ها و توصیه‌های امروز مقام معظم رهبری در دیدار با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی را با اقدام جهادی پیگیری کرده و کاری کند که این ناخرسندی به رضایت خاطر ایشان و مردم عزیز تبدیل شود.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی عصر امروز (یکشنبه) در جلسه هیات دولت با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر انقلاب درخصوص رونق تولید گفت: تولید نجات دهنده کشور از مشکلات است لذا لازم است جهت‌گیری و برنامه‌ریزی اصلی همه دستگاه‌های اجرایی ، تلاش برای رونق تولید و حمایت از تولید گران باشد.

رئیس جمهور تهیه سند نقشه راه صنعتی کشور را اقدامی ضروری دانست و گفت: دولت با پرهیز از تصدی گری، بدنبال مدیریت، نظارت و هدایت فعالان اقتصادی و بخش خصوصی است.

دکتر رئیسی وجود ثبات در مقررات را برای فعالان اقتصادی حائز اهمیت دانست و گفت: بی‌ثباتی در مقررات و تصمیم‌گیری‌های موردی باعث سردرگمی مردم، تولیدکنندگان و صادرکنندگان می شود و باید با اقدام جهادی به این بی ثباتی خاتمه داده شود تا فعالیت اقتصادی و بازار برای مردم و فعالان عرصه تولید قابل پیش بینی باشد.

آیت الله رئیسی بیانات مقام معظم رهبری را دغدغه مردم و فعالان اقتصادی دانست و از معاون اول خواست با تشکیل کارگروهی متشکل از اعضای دولت، ‌نخبگان اقتصادی و تولید کنندگان موارد مطرح شده در دیدار معظم له با فعالان اقتصادی را پیگیری و اجرایی کند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یوم الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: آنچه در ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ اتفاق افتاد ظهور قدرت الهی بود لذا یوم الله نامیده می شود. در آن روز رژیم تا دندان مسلح و مورد حمایت قدرت‌های بزرگ جهانی کنار زده شد و ملتی با نام خدا و برای اجرای قوانین الهی به قدرت رسیدند. این روز را نباید فراموش کرد چرا که هم روز پیروزی جریان حق و هم روز اضمحلال جریان باطل بود.

دکتر رئیسی گفت: یادآوری ایام دهه فجر الزاماتی دارد که باید مورد توجه همگان باشد. گرامیداشت ایام دهه فجر ۱۳۵۷صرفا برای بیان یک رخداد تاریخی نیست بلکه باید فلسفه و علل وقوع آن با توجه به ویژگی‌های دهه فجر ۱۴۰۰ مورد تحلیل و تبیین قرار گیرد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->